ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دلنوشته 4

سلام
طولانی...
اینها نتیجه تقدیر من نبود
آغاز با تو بود تقصیر من نبود
فکر نکن دلم برایت تنگ نمیشود
فکر نکن نمیشود ببینمت یعنی نمیخواهم ببینمت...(مریم حیدرزاده)
دلم برایت تنگ میشود
به قلم سوگند
از وقتی تو را ترسیم کردم دلم برایت تنگ است
راستی از آن به بعد حتی یک بار هم ندیدمت
قرار بود از عاشقی به بعد بیایی و بمانی
عشق خیلی وقت است آمده اما چرا خبری از تو نیست؟
خط خطی هایم جای شعرها را گرفته
تنهایی روزگارم را تنهایی پر کرده
راستی بعد از عاشقی من حتی خودم را به ندیدن زدم تا فقط تو را ببینم
منتی نیست
اما من فکر میکردم در ازای این عشق تو بودنت را بدهی
این تنهایی را که از سر و رویش یاد تو میبارد را دوست ندارم
دلم تو را میخواهد
اینکه در آغوشم باشی
دنیا فراموشم شود
من دلم تنهایی نمیخواهد
من پیش خودم قرار گذاشتم دوستت داشته باشم
اما یادم رفت این را هم در قرارم بگذارم که تو هم مرا دوست داشته باشی
کاش میشد به گذشته برگشت
گاهی حس میکنم
با اینکه امیدوارم
اما گاهی حس میکنم شاید قرار است هیچوقت نیایی
و بالاخره این بینایی عمیق کار دستم بدهد و خیلی چیزها را به تو ترجیح بدهم
شاید هم برای ساختن قصرطلایی تو آنقدر موفق باشم که تو به نظرم کم بیایی
من از همه اینها میترسم
وقتی بیا که اینها به سراغم نیامده باشند...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 22:15 | |